2012. május 28., hétfő

Ez egy köztes szösszenet lesz. Nem ide kéne, hanem a rendes blogomba.. de most mégis itt kap helyet.


Tegnap böngésztem azt a jó képességű, többnyire 'anime-japán fan vagyok' írkálós oldalt, találtam is egy szimpatikus törit. Nagyon tetszett, főleg hogy most vámpír lázban égek.. de az utolsó fejezet olyan kritikán aluli volt, hogy azt tuti csak simán felengedték. 
Most kissé durva leszek de..
mégis hogy a pokolba lehet úgy felengedni egy írást, hogy a fele dőlt betűkkel íródott. És ezen felül is rengeteg a hiba, sokszor alig olvasható. Nem szóltam neki, és adminnak sem, mert ez nem az én műfajom.
De azért kíváncsiságból megnéztem, hogy ki engedte fel.. és ráhibáztam. Ugyanaz a kis cafat, aki az enyémet eltüntette. De hogy még viccesebb legyen, annyi szabadideje van, hogy egy 4 évvel ezelőtt felkerült írásba belekötött. Pontosítok. Nem  is belekötött, hanem csak simán törölte xD 
Azért értitek.. van akinek mindent lehet.


És térjünk vissza ide hozzám. Törivel és attól függetlenül is ezt tapasztalom úton-útfélen. Van akinek mindent lehet, míg másnak semmit. 
Mégis kiknek gondoljátok magatokat emberek? 
Nem vagytok sem többek, sem jobbak. Öntelt, 'ki ha én nem?!' és az 'én vagyok a világ közepe' típusok, akik ráadásul túl sok hatalmat kaptak, és azzal visszaélnek. Gyakran mi segítjük őket eme "trónusokra", és utólag jövünk rá, hogy hiba volt. 
De bármit is kell megélnünk és elszenvednünk, megéri. Mert amit ti trónnak hittetek, az csak egy egyszerű máglya. 
A kezünkben lévő gyufák pedig már égnek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése