2013. január 1., kedd

Sziasztok!!

Először is Boldog Új Évet!!
Igen, olyan mazochista állat vagyok, hogy még mindig gép előtt ülök ( tanulok :v ), de azért akartam jelezni, hogy élek, és nem tűntem el :)
Végre megtaláltam a tökéletes felületet a törijeimnek, és ha kicsit erőt veszek magamon, akkor talán szélesebb körben is terjeszthetem az igét x)
Tudom, ez senkit sem érdekel - inkább hozzam már az Emlékmás következő fejezetét :D

Ha oldalra tekintetek, azt vehetitek észre, hogy bővült az a bizonyos lista, és ez tényleg véresen komoly. Új film, új hatások - megint a rossz oldal, én a régi vagyok :)
Még nem tudom, hogy ide is felkerüljön-e, de lehet hogy itt is megállná a helyét.

Hoztam egy képet, ami tökéletesen lefesti a vívódásomat a két iromány között, és lerántja a leplet az új alkotásomról :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése